تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

در ادامه مطلب براتون طرح لایه باز صفحه لوگین رو گذاشتم که می تونید در ادامه مطلب دانلود کنید.

 



ادامه مطلب ...


سلام دوستان عزیز امروز در ادامه مطلب براتون طرح لایه باز عناصر طراحی وب رو گذاشتم که می تونید دانلود کنید.

 



ادامه مطلب ...


جمعه 17 تير 1390برچسب:, :: 10:8 :: نويسنده : admin

قالب html آماده چت روم رو براي دانلود قرار دادم که می تونید در ادامه مطلب قالب ادیت شده را دانلود کنید.

 



ادامه مطلب ...


مجموعه تصاویر زمینه شیک و زیبا با کیفیت اچ دی شامل ۲۰ والپیپر

 



ادامه مطلب ...


EmEditor Professional محصول شرکت Emurasoft  یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد ، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه ۶٫۰۰ این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر ۳ دقیقه و ۵۴ ثانیه بود که در نسخه ۷٫۰۰ این برنامه ، این زمان به ۱۳ ثانیه کاهش داده شده است. همچنین زمان جایگزینی و ذخیره سازی متن از ۹ دقیقه و ۵ ثانیه به ۱ ثانیه در نسخه جدید کاهش یافته است. جدید ترین نسخه ی این نرم افزار امکان باز کردن فایل های حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن که انقلابی در ادیتور های موجود می باشد را به شما می دهد. (باز کردن فایل ها تا سقف ۲۴۸ گیگابایت یا ۲,۱ میلیون خط)



ادامه مطلب ...


Durable Copy کپی اطلاعات از دیسک‌های مختلف به هارد دیسک یا انتقال آنها از بخشی به بخش دیگر رایانه از جمله ابتدایی‌ترین کارهایی است که کاربران آن‌را فرامی‌گیرند، اما این عملیات می‌تواند در مواردی بسیار پیچیده، وقت‌گیر و دردسرساز باشد! برخی از این موارد زمانی است که فایل‌های مورد نظر برای کپی‌برداری صدمه دیده و انجام عملیات کپی امکان‌پذیر نباشد! نرم‌افزار قدرتمند Durable Copy ابزاری منحصربه‌فرد با ویژگی‌های مخصوص برای کپی‌برداری حرفه‌ای از اطلاعات صدمه دیده و منابع ناپایدار است.

 

دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


priPrinter Professional Edition 3.3.1.1068 Final نام نرم افزاری است که به صورت پرینتر مجازی بر روی ویندوز شما نصب می گردد و این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا از فایلهایی را که قصد پرینت گرفتن از آنها را دارید قبل از چاپ ، یک پیش نمایش تهیه کرده و مشاهده نمایید. کار با این برنامه بسیار ساده می باشد چرا که با نصب شدن به عنوان یک درایور ، در کنار سایر پرینتر های متصل شده به کامپیوترتان یک گزینه را به لیست چاپگر های شما می افزاید و تنها کافیست تا در هنگام پرینت گرفتن از لیست مربوطه نام priPrinter را انتخاب نمایید. بعد از کلیک بر روی گزینه Print ، به طور خودکار یک پیش نمایش از سند درخواستی شما آماده شده و به تصویر کشیده می شود و می توانید کارهای زیادی نظیر تعویض لایه ، پوزیشن ، اندازه و … را بر روی آنها انجام دهید. پس از انجام تغییرات دلخواه می توانید سند مورد نظر خود را با استفاده از پرینتر حقیقی بر روی کاغذ چاپ کنید. مزیت استفاده از نرم افزار priPrinter در این می باشد که با رویت آنچه قرار است بر روی کاغذ شود قبل از انجام آن ، از عیب های احتمالی موجود آگاهی پیدا کرده و از هدر رفتن کاغذ و همچنین جوهر یا پودر کارتریج جلوگیری به عمل می آید.شما می توانید نسخه قابل حمل (Portable) این نرم افزار را به صورت کامل و بدون نیاز به کرک از سایت پرشیا دانلود , دانلود کنید .

priPrinter Professional Edition پرینتر مجازی با priPrinter Professional Edition 3.3.1.1068 Final(قابل حمل)

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


بسیاری از کاربران امروزه از نرم افزارهای مختلف برای رفع نیازهای کاری و اداری خود استفاده می کنند. یکی از پر استفاده ترین نرم افزارهای حال حاضر که توسط کاربران در امور مختلف اداری و شخصی مورد استفاده قرار می گیرد نرم افزارهای مجموعه Office شرکت Microsoft می باشد. استفاده از این نرم افزار توسط کاربران و با توجه به بعضی از معایب موجود در این ابزارها دیگر شرکت های نرم افزاری نیز برای رقابت با این محصول مایکروسافت اقدام به ساخت نرم افزارهای مشابه نموده اند که از ویژگی های مختلف و منحصر به فردی برخوردار می باشند. در این مطلب یکی از نرم افزارهای مشابه را در این زمینه به شما معرفی می کنیم که رقیبی قدرتمند نیز برای MS Office محسوب می شود. Corel WordPerfect Office X5 نام مجموعه ابزارهای قدرتمندی می باشد که به وسیله آن شما می توانید نیازهای اداری و دفتری خود و همچنین طراحی پایگاه های داده ای را به راحتی انجام دهید. در این نرم افزار قابلیت ایجاد سند های متنی همانند word و صفحات گسترده ، اسلاید های ارائه و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند که تولید کننده آن کمپانی بزرگ Corelمی باشد

Corel WordPerfect Office X5 آفیس بی نظیر شرکت Corel به نام Corel WordPerfect Office X5 v15.0.0.431

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/PDFZilla%20v1.2.9/PDFZilla%20v1.2.9www.lxl.ir.jpg

اگر نگوئیم امروز PDF به عنوان رایج ترین فرمت در میان اسناد مورد استفاده قرار می گیرد جز فرمت هایی است که بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده و اکثر کاربران برای جا به جایی کامل و صحیح اسناد خود این فرمت را انتخاب می کنند. دلایل مختلفی برای این انتخاب وجود دارد از جمله این که ایمن تر از بقیه فرمت هاست ، قابلیت ویرایش را می توان از آن به صورت کامل حذف کرد و کپی رایت آن کمی دشوارتر از دیگر فرمت هاست. تبدیل دیگر فرمت ها به PDF امروزه بسیار رواج دارد و البته بالعکس هم مورد استفاده قرار می گیرد یعنی کاربرانی هم هستند که PDF را با اهداف مختلف به فرمت های رایج دیگر تبدیل می کنند.
ساخت اسلایدشو یا تبدیل به اسناد Doc و مواردی از این دست عمده مواردی هستند که کاربران اسناد PDF را به این فرمت های تبدیل می کنند. PDFZilla نام نرم افزاری کامل است که توانایی تبدیل فرمت PDF را به فرمت های مختلف دارد. تبدیل به اسناد Doc که قابل ویرایش هستند ، امکان تبدیل به تصاویر با فرمت های رایجی که در این ابزار پشتیبانی می شوند ، تبدیل اسناد به فایل های متنی TXT هم یکی دیگر از متدهایی است که در نرم افزار تعریف شده ، اما PDFZilla برای وب هم پیشنهادی دارد و آن هم تبدیل PDF به HTML است و بالاخره آخرین مدل هم تبدیل اسناد PDF  به فرمت بسیار رایج SWF است که در جاهای مختلف می توان از آن استفاده کرد.
این ابزار که به سادگی قابل استفاده و نصب است تنها با ۳ کلیک ساده کاربران را قادر می سازد تا به فرمت دلخواه اسناد را تبدیل کنند ، کیفیت به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد و بالاترین کیفیت در تبدیل را می توان اعمال نمود ؛ پشتیبانی از ۲۰ زبان زنده دنیا به همراه امکاناتی نظیر قابلیت انتخاب صفحه مورد نظر برای تبدیل یا تبدیل دسته ای فایل ها از دیگر خصوصیاتی هستند که کاربران در استفاده از PDFZilla باید به آن ها واقف باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PDFZilla v1.2.9 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- تبدیل به فرمت های مختلف تنها با سه کلیک
- امکان تبدیل اسناد به ۵ مدل فرمت
- قابلیت تبدیل دسته ای فایل ها به تعداد بیش از ۱۰ میلیون همزمان
- امکان انتخاب صفحه مورد نظر برای تبدیل
- عدم افت کیفیت در تبدیل
- پشتیبانی از ۲۰ زبان زنده دنیا
- سازگار با فرمت های رایج در ۵ متد تبدیل
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان